Högpresterande Butik

Analys och detaljhandel är två saker som verkligen går hand i hand men fokus har under många år varit analys av data i den digitala världen – online. Ny teknik och forskning har nu gjort analys tillgänglig även för den fysiska butiken och fler detaljhandlare ser redan dess enorma fördelar.

Nu är tiden och tekniken inne för att på allvar etablera butiksanalys. Butiksanalys som nästintill i realtid kan vägleda detaljhandlaren att skapa den rätta strategin och ta de viktiga besluten för vad som fungerar för att nå en högpresterande butik.

Läs mer i detta “Whitepaper” om hur och varför Butiksanalys är så viktigt och hur det kan ta just din butik till att prestera maximalt.

Ladda ner Whitepaper “Högpresterande Butik”

Relaterte artikler

AI – framtidens marknadsförare!

AI – framtidens marknadsförare!

Idag är det viktigare än någonsin att kedjan/butiken är relevant, ger köpupplevelser och kan locka till sig och behålla sina kunder. För att lyckas med det och klara den tuffa konkurrensen måste ny teknik med maskinlärning/AI användas som förenklar och effektiviserar och ger kunderna en oöverträffad shoppingupplevelse.

Store Automation – En nödvändighet?

Store Automation – En nödvändighet?

För att vara relevant, ge en köpupplevelse och locka till sig kunder måste kedjan/butiken tillföra ny teknik. Teknik som förenklar både för butikens anställda men också så att kunderna får en oöverträffad shoppingupplevelse.

Kundresan 2020

Kundresan 2020

Att få med kunden på den framtida kundresan handlar mycket om kundinsikt och maskinlärning/AI för att ge en bättre kundupplevelse. En kundupplevelse som skapar lojalitet och gör att kunden handlar mer med större frekvens.

Store Automation by Mediaset

Store Automation by Mediaset

Dagens kunder har fler val än någonsin. För att vara relevant, ge en köpupplevelse och locka till sig dessa kunder måste kedjan/butiken tillföra ny teknik. Teknik som förenklar både för butikens anställda men också som ger kunderna en oöverträffad shoppingupplevelse.